...
Головна » Бізнес » Доставка спортивних товарів з китаю: вигода та неочевидні нюанси

Доставка спортивних товарів з китаю: вигода та неочевидні нюанси

Світовий ринок спортивних товарів останніми роками стабільно зростає. Пальму першості серед експортерів цьому ринку утримує Китай. Щорічні доходи країни від постачання спорттоварів перевищують $10 млрд.

М’ячі для настільного тенісу, борцівські мати, килимки для фітнесу, штанги для стрибків у висоту, боксерські шоломи, аксесуари для альпінізму, тренажери, спортивний одяг список товарів, що імпортуються з Китаю, можна продовжувати і продовжувати…

Постачальники з Китаю можуть стати надійними партнерами для розвитку бізнесу з продажу спорттоварів у будь-якому обсязі та будь-якій ніші, від невибагливого мас-маркету до преміального сегменту. Головне правильно розібратися у питаннях вибору постачальників та налагодити стабільні постачання продукції в Україну.

 

Усунення акцентів на ринку спорттоварів у зв’язку з пандемією коронавірусу

Експерти компанії Midmoon Logistics готові поділитися власними спостереженнями і висновками щодо змін у попиті на спорттовари. Місяці карантину підштовхнули тисячі людей до облаштування зон для занять спортом, фітнесом або йогою вдома.

Походи до тренажерного залу, відвідування басейнів та фітнес-секцій у періоди жорсткого карантину стає недоступним задоволенням. Така ситуація викликала стрибкоподібне зростання попиту на інвентар у компактних форматах.

Якщо придбати домашній тренажер і скачати додаток до нього для смартфона, то можна цілком забезпечити для себе необхідні умови підтримки хорошої фізичної форми. Не до кінця вирішеним залишається лише суб’єктивний момент — боротьба з лінощами. Але цей момент є і при відвідуванні тренажерного залу.

Приклади обладнання для спортивної зони будинку: степери, еспандери, фітболи, набірні гирі, степ-платформи, швидкісні стрибки з лічильниками, батути для джампінгу.

Продаж домашнього спортивного інвентарю та обладнання — це дуже актуальна ідея для бізнесу сьогодні. Китайські постачальники готові запропонувати таку продукцію. Поряд із цим, ціна та якість, як і на інші китайські товари, дуже сильно варіюють.

 

Різноманітність доступного асортименту

У Китаї можна вигідно придбати такі групи спорттоварів:

  • Тренажери, у тому числі EMS;
  • Товари для екстремальних видів спорту, альпінізму, туристичне та захисне спорядження;
  • Одяг та аксесуари для занять бойовими мистецтвами;
  • Обладнання, витратні матеріали та одяг для фітнесу та йоги;
  • Товари для зимових видів спорту;
  • Реабілітаційне обладнання;
  • Велосипеди, роликові ковзани, самокати;
  • Аксесуари для спортивних ігор;
  • Товари для розваг на воді;
  • Спортивний одяг та взуття.

І це далеко не повний список. Кожну групу можна сегментувати на брендові та небрендові товари, продукцію для професіоналів та любителів.

 

Перші кроки щодо вибору постачальників

Якщо подивитись на кількість пропозицій від китайських продавців, можна розгубитись. Але вам необов’язково витрачати час на вивчення китайського ринку спорттоварів «з нуля». Ви можете просто заручитися підтримкою фахівців Midmoon Logistics, щоб скоротити зусилля в рази.

За підтримки досвідчених «гідів» знайомство з ринком пройде набагато простіше та швидше. Результат — укладання угод із надійними китайськими партнерами, а не з шахраями чи багатопрофільними посередниками.

У Китаї бажано виходити на спеціалізованих постачальників. Якщо компанія пропонує широкий асортимент товарів різних груп, то це посередник, який навряд чи зможе забезпечити хороше співвідношення ціна-якість.

Ще один важливий аспект — безпека продукції для здоров’я. Бажано звертати увагу на звіти про випробування продукції та сертифікати якості. Постачальник зобов’язаний гарантувати, що його продукція не завдає шкоди здоров’ю у разі правильного використання. Імпортери несуть відповідальність за дотримання всіх стандартів безпеки, вимог до маркування та документації.

Закономірно виникає питання можливості підробки подібних документів. Але далеко не кожен продавець готовий піти на ризик, пов’язаний із подібним порушенням. Тому якщо аналізувати в комплексі всю інформацію про постачальника, можна уникнути неприємностей, і отримати вигоду від співпраці.

Це ми розглянули половину чинників успіху у бізнесі з продажу китайських спорттоварів. Друга половина — ефективна логістика, саме зручна доставка товару від постачальника до вас.

Вирішення цього завдання готова повністю взяти на себе компанія Midmoon Logistics, вам ні про що не доведеться перейматись!


Категорія: Бізнес, 17 Жовтня 2020

Надішліть ваш відгук
Ми вам передзвонимо
залиште ваші контакти